Pyssel längtan!

Jag har verkligen sug i min pysseltarm! Vill skapa fina saker och göra fint hemma. Pratade med mamma igår och vi undrar båda två vart tiden tar vägen? Jag har inte ens ett heltidsjobb ändå har jag inte tid till det jag vill. Dagarna bara rinner iväg utan att jag hinner med någonting. Är ett måste att det blir ändring på det!!!

Idag blir det dock inget pyssel. Hemma hos föräldrarna nu och jobbar, kommer sitta framför datorn nu i några timmar och lägga in verifikationer i SPCS. Sedan blir det antagligen att möta upp mamma på stan! Då kan det iofs bli lite pysselkoll åtminstone. 

Om jag skyndar mig kanske jag hinner med lite pyssel ikväll innan O kommer hem? Kanske liiiite. 



Nu får det vara färdig ätit, dags att sätta fart igen!

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0