Tiger som muren.

Ja här är det verkligen tyst. Anledningen är att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om. Att skriva om vad jag gör på dagen eller vad jag åt till middag kanske kan vara lite roligt för de som känner mig, om ens för de. Jag vill skriva om något som intresserar mer än de som känner mig väl, om något som får någon att le eller som ger någon inspiration. Och just nu vet jag inte vad jag ska skriva, så bloggen får vara tyst ett litet tag till. 

Men snart kommer den att blomma igen ;) 


Jag kanske borde skriva om det jag tycker om, t ex scrapbooking?

Kommentarer
Postat av: anna

stora ambitioner! =) om du vill ha tips så har jag hört om en mkt duktig (och aktiv) bloggerska på annagabrielsson.blogg.se .... hehe.... eller hur var det nu??? ;)

puss peace love!

2011-03-31 @ 14:21:34

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0