Ullared!

Igår efter jobbet blev det i alla fall en tur till Gekås i Ullared! Jag, pojken och tre kompisar till packade in oss i vår bil och hamnade tillslut i shoppingmeckat! Gick runt där inne i 4 timmar och vi lyckades allt shoppa en hel del allihopa. Var en riktigt rolig dag, inte så jätte mycket folk även om det var svårt att komma fram med kundvagnen nästan överallt.

Mest nöjd är jag med att jag lyckades nästan pricka in slutsumman! Gissade på 1500 och handlade för 1485,50! Rääätt bra gissat ;)

Sedan blev det bilfärd hem, släppa av alla och sedan gjorde jag, Okke och Nathalie en insats med bilen. Körde till Clean Park och tvättade samt dammsög den. Var väl hemma hos mig igen vid tio-tiden, nöjd med dagen men väldigt trött!


Ja här har ni min shopping, det fattas en halsduk och en vinterjacka! Lyckades ganska bra att hålla mig ifrån onödiga saker, ganska så bra!

Nu är det kanske dags att plocka iordning alla saker med...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var vi bara fyra som åkte verkligen? :)

2010-09-27 @ 23:41:25

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0