Då har man varit och förtidsröstat.

Pojken min och jag tog oss in till Nordstan idag för att förtidsrösta. Väl där kom vi på att vi kanske kunde vart smarta och kommit på det tidigare i veckan... för vi fick nr 191 och 192, det var typ 740 när vi kom dit. Så det var bara att vänta... och vänta... Men vi passade på att kolla doppresent till finaste lilla E sålänge så vi fick ju något vettigt gjort under tiden åtminstone. Ungefär en timme senare hade vi i alla fall röstat båda två och kunde känna oss duktiga. Vad jag röstade på tänker jag hålla för mig själv, jag tycker inte att någon annan har med det att göra :P

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0