England baby!

Just nu befinner jag mig i Cheltenham, en liten håla ca 3 timmars bussresa väster om London. Bor hos älsklingens bror och hans tjej. Stackarna har sovit på en madrass på golvet medan vi legat här som kungar i deras säng :P

Igår tog jag och pojken min ett Ryanairplan till Stansted för att sedan ta bussen in till London. Blev lite letande efter rätt busstation, bagageinlämning och tunnelbanekortköp först sedan begav vi oss bort mot Oxfordstreet. Lunch på KFC, kanske inte det mest orginella eller nyttigaste men det var gott! Nästa stop var självklart Primark!!! Shit vad mycket folk det var, hur varmt som helst. Lyckades iaf komma därifrån med ett par skor, en tröja och några småsaker för inga pengar alls :)

Men nu ska vi ta tag i den här dagen, får se vad vi hittar på. Antingen blir det till att gå runt här i Cheltenham eller så ska vi åka till ett ställe i närheten som jag inte kan stava till hehe!

Kort får ni vänta på tills vi kommer hem för den här datorn har ingen kortläsare...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hoppas ni har det toppen, primark is the shit! ;)

Får visa bilderna när ni kommer hem puss å hälsa Oscar

2010-10-27 @ 19:01:17

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0