Trötter?

Småsov igår till tvn sen somnade jag ordentligt vid en kvart i ett. Gissa när jag kom upp imorse? Ja inte klockan 8 som jag hade ställt larmet på... halv tolv lyckades jag ta mig upp ur sängen. Det är många timmars sömn det. Vaknat några ggr under morgonen, haft de mest bisarra drömmar, men att gå upp var det inte tal om.

Så här är det varje vår, om jag inte absolut måste gå upp, så kommer jag inte upp. Allergi och medicin är ingen bra kombo om man vill vara pigg. Är det bara jag som har en hatkärlek till våren?! Det är ju så fint, det är så mycket liv som börjar... men allt det här livet sabbar för mig, får mig att må dåligt.

Nu är jag iaf ganska så utvilad så jag ska sätta fart med dagen! Precis ätit frukost och haft ett kort litet besök av pappa. Nu ska här städas, tänkte börja med köket och disken, ja vad kul. Inte.

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0