Skärpning på alla nivåer.

Ja nu ska det ta mig fasen bli en förändring! Igår anmälde jag mig till två lopp så nu är det bara att börja träna. Tänkte dessutom blåsa livi den här bloggen igen. Inte för någon annan (för helt ärligt, jag tror inte att mina ca 7 trogna läsare inte klarar sig utan mig) utan för min egen skull. För att jag själv ska komma ihåg och för att jag själv ska motiveras.

Vaknade imorse, upptäckte att den där väckarklockan återigen har spelat mig ett spratt och att snooze funktionen inte är vad den borde. Ingen frukost utan slängde snabbt ner alla (förhoppningsvis) saker som jag skulle ha med mig och "sprang" till bussen. Nu sitter jag här och känner att det inte funkar. Jag måste skärpa mig! Måste lära mig att gå upp i tid så att jag kan äta frukost, måste hitta inspirationen till att matlagning faktiskt är kul och sluta vara så lat. Japp, så jag tog mig ett beslut.

Hur länge tror ni det här håller? Nu har jag ju iaf två stora mål som ska uppnås, ett delmål och sen det slutliga målet. Det kanske kan fungera det här, håll tummarna.


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag vill veta vad som händer i ditt liv!"!!! Skulle inte överleva om jag inte fick ta del av det! ;) Lycka till med det nya livet :)

2010-05-25 @ 09:39:40
URL: http://thereseottosson.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0