Så trött så trött

Idag har jag inte fått mycket gjort. Tröttheten hänger som ett moln över mig, eller som en stor klump i huvudet kanske? Hade gärna sovit hela dagen om jag hade fått men det får jag inte. Kan nästan så vad om att när jag ska lägga mig för att sova sen ikväll så kommer jag inte kunna somna, bara för att. Imorgon är det upp kl 4 för att jobba i kallskänkan, så sova tidigt hade ju varit najs.

Något annat som är najs är att min moster ringde idag med roliga besked! Yey! Men än är inget bestämt så får se. Men ett yey till får det bli iaf!

Om två timmar bär det av in till stan för att möta upp med pappa och sen åka hem till dem. Får se om jag hinner med lite mys innan det är dags att sova.

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0