Plötsligt händer det.

Har precis gjort två ovanliga saker. För det första så åt jag middag vid köksbordet. Brukar inte hända ofta när jag är sjölv, de flesta middagar spenderas i soffan alternativt vid skrivbordet. Och vad gjorde jag efter maten? Jo jag ställde mig och diskade. Detta är något som aldrig förekommer! Men ack så nöjd jag är nu och vad skönt det är att inte ha någon disk! Detta kanske kommer att hända igen... men bara kanske :P

Nu är jag i valet och kvalet om jag ska hoppa in i duschen eller slå mig ner på soffan direkt. Sen är frågan titta på tv eller faktiskt sätta mig och läsa någon bok?

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0