I väntans tider!

Nu har jag lyckats ta mig från jobbet och även från mina föräldrar och hem till mig själv! Den sista biten var krångligast. Trodde att jag skulle slippa alla studentflak men icke!!! Det var stop på Götaplatsen så bussen kom inte så långt. Tillslut hoppade busschaffören ut och skällde lite på bilarna och en stund senare rullade det sakta sakta lite frammåt. Misstolka mig inte, jag är ingen sur gammal kärring som inte tycker att de borde få åka runt på sin student, tvärtom! Det var ju en del av höjdpunkterna! Men de måste ju inte göra det just när jag ska åka hem ;)

Men nu sitter jag iaf här och vill inte alls ta tag i städningen. Men jag har insett att eftersom Fanny kommer om mindre än tre timmar kanske det är dags att sätta lite fart. Den där söta, men stundtals jobbiga haha, kaninen har ju spritt ut spån över halva lägenheten. Sen så är det någon som har slängt en massa kläder överallt och skapat en hel del disk.... vem det kan vara vet jag faktiskt inte.... ;)

Nä det är väl bara att sätta fart då, för sen kommer hjärtat mitt och då vill jag ju inte städa!


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag är väldigt nöjd om du kramar mig hela helgen! Som sagt är det inte säkert att jag kommer låta dig åka hem igen! :P Puss puss

2010-05-26 @ 17:35:57
URL: http://thereseottosson.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0