Dagens mål.

Känner att det blir mycket mål här nu men thats it. Dagens mål är att få i mig minst en liter vatten eftersom jag är så kass på att dricka. Tror att det kan vara en bra start för att få mig piggare. Plus att det går nog lite lättare att träna om jag har lite vätska att göra slut på.

Mitt andra mål med dagen är att jag ska ge mig ut på en springtur! Får bli ett varv runt Oxsjön ikväll om jag kan låna bilen. Det är en lagom start. Runt sjön är det 2,5 km och sen blir det ca 3 km om man räknar med till och från bilen. Ja jag vet, inte jätte lång sträcka men nu är det så att jag har inte tränat på ett år eller så. lite realistiskt får det ju vara!

Men först ska jag sätta igång att jobba. Idag är det bokföring som gäller. Imorgon är det kallskänkan och på fredag samt lördag videon. Vem har sagt att man ska ha ett jobb? :P


Frukost: Yoggi yalla! och vatten... bra start på dagen ... eeh.


Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0