Underbara vänner!

Jag har inte en massa vänner här och där men de jag har är de bästa vännerna man kan ha. De är alla bra på olika sätt och på olika saker. Men en sak har de gemensamt och det är att de får mig att må bra! Det tycker jag är bland det viktigaste när det kommer till kompisar, att de får en att må bra. Mina underbara vänner finns alltid där, de får mig att känna mig speciell och utvald. De får mig att skratta, gråta och att göra saker jag inte trodde var möjligt, de får mig att tro på mig själv.

Vänner som får en att må dåligt och tvivla på sig själv är inga bra vänner. Vänner ska hjälpa varandra och stödja varandra, både i upp- och nergångar. Jag vet att jag kan ringa någon av dem vare sig jag är glad eller ledsen och personen på andra sidan luren antingen gläds med mig eller får mig att må bättre.

Jag önskar att alla hade lika bra vänner som mig!


Det är bland annat dessa två pinglor som får mig att må bra och de kommer på besök i flera dagar denna veckan/helgen!!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Min underbara vän!!! <3

2010-03-08 @ 22:07:30
URL: http://thereseottosson.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0