The new me!

I förrgår så gjorde jag något jag aldrig gjort förut, något som jag velat länge men aldrig vågat. Jag tog mod till mig och färgade håret! Kände att jag behövde en förändring, något nytt. Blev ingen sensationell förändring eller någon spännande färg. Men för mig är det en stor förändring och jag är helnöjd! Gjorde det hemma och resultatet blev jätte bra, jämnt och så ser det väldigt naturligt ut. Kunde lika gärna varit min egen hårfärg.

Före:



Efter:


I verkligheten ser det dock mer grått ut och inte lika brunt :P

Men nå, vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Frida

Snyggt! :-P

2010-03-04 @ 16:19:32
Postat av: Johanna

Jättefint! Jag gjorde liknande för ett par månader sen :) Slingade mig mörkare, men färgen har redan gått ur lite. Det passar dig jättebra! :)

2010-03-06 @ 17:04:11

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0