Solen skiner!

Idag när jag vaknade, vilket var alldeles försent, sken solen in genom fönstret. När hände det senast? Tror att den där solen kan vara bra, den kan torka upp lite av allt smältvatten som uppstått tack vare mildare väder.

En promenad idag hade kanske inte varit fel! Men tror inte det hinns med. Har ju dessutom inte några promenadkläder med mig hit, är fortfarande hos mamma och pappa! Det blir till att städa lite först och sen hämta mamma och åka till Torget i eftermiddag. Köra bil är roligt haha!!! Igår åkte jag runt en massa, först var det ju Ikea med Nathalie sedan drog vi vidare till resten av Bäckebol, hem till mig och Backaplan. Sen var det dags att hämta mamma och vi åkte runt till lite olika möbelaffärer och 421 så blev en hel del turer där med! Bra, jag behöver öva lite :)

Nä nu ska jag ta tag i den där städningen och njuta av solen utanför fönstret!

Kommentarer
Postat av: Tess

Visst blir man glad av denna solen :)

2010-03-02 @ 13:01:44
URL: http://thereseottosson.blogg.se/
Postat av: Fru Sessan

Visst blir man glad när solen tittar fram?! =) De första vårkänslorna har börjat komma nu =)



Hoppas att det är bra med dig? Kram

2010-03-03 @ 15:20:37
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Fru Sessan

Stockholmstrafiken har varit upp och ner, men eftersom min linje går under jorden iaf den lilla sträcken jag åker, så har jag lyckats komma till jobbet varje dag =) =)



Hoppas du har det fint =)

2010-03-03 @ 16:02:26
URL: http://sessan82.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0