Mera bilkörande!

Ja jag vet, jag tjatar om det här haha! Men det är ju sjukt roligt att köra bil! :) Idag har jag kört mamma till jobbet, pappa till doktorn, hämtat pappa och nu ska jag iväg och hämta mamma! Trodde aldrig att jag skulle tycka bilkörning var så roligt, jag som var jätte rädd och nervös för det i början. Drog ut på det så länge jag kunde, "glömde" påminna pappa om att vi skulle köra... men nu så sitter jag där själv bakom ratten och tycker att det är jätte kul! Detta trots att jag lyckats köra i diket och att jag idag fick typ tusen motorstopp i Sahlgrenskabacken så att jag inte hann köra innan det slog om till rött igen, hoppsan :P Trodde det skulle skrämma mig men icke, känner mig ganska lugn där bakom ratten, lyckas ju ta mig ur alla de där situationerna på ett bra sätt iaf!

So, here we go again!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja jag fick mailet :) Tim får sitt schema i veckan så han vet inte än, men jag kommer absolut!! Och du får hålla ögonen öppna på facebook kommande dagarna... ;)

2010-03-08 @ 19:24:03
URL: http://johannascorner.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0