King of the radio!

Lite mer än en vecka efter har jag nu sittit i bilen helt själv för första gången! Körde mamma till jobbet imorse och sen har jag varit på jobbet och lämnat tillbaka filmerna samt varit och handlat. Det är en otrolig frihet som så många vet. Äntligen är det jag som är king of the radio dessutom!

Lite frukost nu och sen ska jag hämta upp Nathalie innan vi ska vidare mot IKEA. Får ju passa på nu när jag får låna bilen! Ska inte shoppa något vad jag vet men kommer säkert komma därifrån med något. Just det, galgarna till mamma får jag inte glömma.

Nu är musiken på högsta volym, känner att det här kommer att bli en bra dag!!!

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0