Helgen som gått.

I helgen har det varit jobb, mys med föräldrarna, film och altantvätt. I fredags fick jag äntligen se Luftslottet som sprängdes. Den var bra men vet inte om jag tycker den var riktigt lika bra som de första två. På lördagen blev det först Så olika, en film av Helena Bergström. Enligt pappa så var den trea på hans topp tre sämsta filmer han sett, mamma sa att hon aldrig skulle kunna rekomendera den för någon och jag tyckte inte heller att den var något vidare bra. Den var mysig men ingen jag hade betalat för att se på bio t ex. Dessutom så tittade jag och mamma på New Moon i lördags!!! Jag vet, jag är efter men den är ju alltid uthyrd och på bio hade jag inte råd att se den. Men nu har jag sett den! Inte lika bra som första men ändå ack så bra!!!

Kan intyga att det inte var världens roligaste väder att städa altanen i idag men vi är nöjda med att vi kom såpass långt. Både skurat, med skurborste, diskborste, skurborste utan skaft, och tvättat med högtryckstvätten. Så nu är jag trött i mina små armar och händer. Jag som ska klättra på tisdag :P

Nu sitter jag här hemma hos mig själv efter en helg hos föräldrarna. Imorgon ska jag tillbaka men först en tur på stan med mamma! Sen på tisdag bär det av på nya äventyr! Men först ska jag lägga mig på soffan och kolla på Tuck Everlasting.

Kommentarer
Postat av: Tess

Längtar <3

2010-03-29 @ 09:31:56
URL: http://thereseottosson.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0