Dags för stadshäng!

Nu ska jag strax springa till vagnen för att åka och möta Nathalie i Brunnsparken. Vi tänkte börja med en liten sminkshopping/fönstershopping. Ska kolla upp lite mer om I.D bare minerals, vad det kostar och lite så. Känner att jag kan behöva det till mitt ansikte men så var det de där med pengar, suck. Sen får vi se vad vi hittar på! Lunch står nog på schemat iaf! Sen ska jag möta upp med Anna och ha lite mys på stan med henne också!



Inte riktigt vant mig vid att vara så brunhårig än hehe! Men jag trivs i det. Och nu vågar jag visa mitt ansikte utan att skämmas ihjäl med, bara lite lätt härligt röd och så blank eftersom jag får smörja in mig konstant. :P

I'm off!

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0