Vad hände med sova?

Borde verkligen sova nu men ikke. Har haft några helt underbara dagar! Torsdagen spenderades som sagt på stan med två fina vänner. Allt gick enligt planen förutom den där glassen då. Blev även en tur förbi Chalmers för att hälsa på tentapluggarna och liva upp deras tillvaro lite!

Fredagen blev det jobb för min del på dagen/kvällen men sedan var det dags för att crasha ovannämnda Chalmeristers tentafest! Var helt nykter och körde bil men jag rockade på ändå. Blev utgång på Excet till min lycka och jag måste säga att det var den roligaste kvällen/natten på länge, riktigt lyckad!!! Blev en sen hemkost dock och inte lika kul att gå upp till jobbet på lördagen, men väl värt det. Lördagen spenderades med andra ord på jobbet. Sen blev det hem till föräldrarna för att sova så fort som möjligt eftersom jag skulle börja jobba 4 på söndagen. Var inte jäääätte pigg då heller men det gick bra även denna gång, lyckades glömma lite grönsaker på några baguetter men annars var det nog rätt resten :P

Sen bar det av hemmåt för att i något slags kaos försöka packa, jag visste knappt vad jag hette för att jag var så trött :P Sen ett försök till att sova vilket inte gick något vidare, men fick ju vila ögonen lite. För sen bar det av till Halmstad på kvällen! Jag, Fanny och Nikke packade in oss i bilen och kom så småningom fram, lite senare än vad vi hade tänkt oss men där väntade ostbricka och underbara vänner!

Dagen har varit så himla skön! Blev en tur till en "bondgård" som sålde italiensk glass, riktigt gott! Solen kom fram mer och mer under dagen dessutom. På kvällen ville de andra plugga så jag och Nikke tog bilen bort till Tylösand. Riktigt härligt, solen sken, första sandpromenaden för fötterna... kunde inte bli bättre! Efter det var det dags för grillning... det gick liiiiiiite långsamare än vad som var tänkt haha, men tillslut fick vi vår mat! Vid tolv satte jag och Nikke oss i bilen för att köra hem, mycket nöjda med vår lilla tripp till Halmstad! Eller, jag vet att jag är nöjd iaf :P

Helgen (som för min del varit onsdag till måndag känns det som haha) har bestått av mycket vänner, mycket jobb, mycket snack. Det mesta snacket har nog handlat om grabbar, kärlek, lite mer grabbar och allt som hör till. Vad kan jag säga, vi är ju tjejer! Inte Nikke förstås så när han har varit med har det ju blivit en hel del annat snack haha! Stackaren har ju fått stå ut med oss tjejer hela dagen.

Nä nu skulle det ju kanske vara bra om jag kunde sova lite för imorgon väntar en heldag i Slottskogen med bollspel, grillning och solande!!! Njuta!

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0