Sol sol so...eh moln?

Dagar som dessa prioriteras bloggen bort (som att den alltid ligger nr 1 annars, men det lät liksom bättre så.)... Kom hem från jobbet runt ett och sedan dess har jag fått i mig lite mat, tjötat med föräldrarna och sen gick ja och la mig i solen. Varmt och skönt tills det började blåsa alldeles för mycket. Lyckades hamna i någon slags dvala men helt plötsligt vart det jätte kallt, mitt stackars ben som låg utanför den handduk jag lagt på mig höll på att frysa bort. Vad skådar mitt öga? Ett moln på himlen, precis framför solen. Dessutom hade solen, nej jag vet egentligen är det jorden, flyttat på sig och jag låg i skuggan. Det var tydligen dags för mig att vakna till liv och göra något annat.

Vara vaken ett litet tag till, det ska grillas och has trevligt med föräldrarna. Imorgon ska det jobbas igen.


Mitt älskade hav!!!! Mitt älskade västkusten!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad härligt vackert! Jag saknar verkligen kusten nu!! Men jag ska rymma dit varje sekund jag kan hela sommaren, hehe

2010-06-06 @ 22:30:12
URL: http://johannascorner.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0