Sittandes i en park



Att sitta i gräset, under en björk, är kanske inte det allra smartaste när man har pollenallergi upptäckte jag nyss. Men jag tänker sitta kvar och njuta av lite sommar en stund till. Dagen blev inte alls som det var tänkt men mötte upp Okke och kastade lite freesbe iaf, kan ju inte ändra på alla planer hehe. Dock skulle han till jobbet nu så jag sitter som sagt här i en park och väntar på mamma. Idag ska det inhandlas prinsesspresenter och annat mysigt! Vi får se vad vi hittar helt enkelt.

Imorgon väntar en hel dag på jobb nr fyra som nu drar igång. Så imorgon blir det en dag på lagret, tillbaka till samma ställe som jag var på för två år sedan, en annan avdelning bara. Ska bli kul och lite spännande. Vet ju att jag känner en person iaf som jag hoppas jobbar imorgon så jag har någon att prata med.

Men nu ska jag njuta lite av solen som sagt. Och titta på alla turister som precis åker förbi i Paddan hehe!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Gumman, det är inte bra när man måste läsa en blogg för att hålla sig uppdaterad om ditt liv :( (trots att bloggen är jäkligt bra) Har hörts av ganska dåligt sen vår vecka tsm, synd. Får vi ta tag i. :) Hoppas att du har det bra på Kappahl. :) Önskar att vi kunde ses till midsommar (men jag förstår dig givetvis) men jag kommer upp och våldgästar dig snart ändå säkert ;) Love you Puss

2010-06-23 @ 05:31:30
URL: http://fannysofie.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0