Shopping och fina vänner!

Det blev en heldag på stan. Började med den vanliga rundan inne på Nordstan och i Femmanhuset. Jag som inte skulle köpa något lyckades hitta två linnen, en kofta, massa armband, ett rött och ett svart garnnystan och tre par örhängen :P Hur det där gick till förblir ett mysterium. De andra lyckades hitta lite de med! Lunch intogs, som oftast, på Paprika, sallad för hela högen, nyttigt och gott!

Efter stan stack vi tillbaka hem till mig för lite matlagning. Blev pasta med räkor, paprika och purjolökssås :) Resten av kvällen har vi provat våra inköp, planerat midsommar, skrattat och nu sjunger vi Singstar! Just nu sjunger Tess och Nathalie en tysk låt... inte överdrivet vackert faktiskt men så kan de ju inte tyska heller haha! Tror jag får ta och styra upp det där snart ;)

Imorgon hoppas vi på fint väder för då blir det Liseberg istället för idag. Annars får vi se vad vi roar oss med, vi är lite sugna på bowling kanske? Jag hade hoppats på jäääätte fint väder, varmt och soligt, så att en dag vid havet hade varit aktuellt men det kan jag nog fortsätta att drömma om.

Har haft en toppendag med finaste vännerna! Tänkt lite då och då, på den ena, på den andra, på allt annat ... sen blev det rörigt i mitt lilla huvud. Då är det bra att ni finns där! ♥


Kunde konsten att slå en knut på mitt hår imorse, de andra var imponerade haha


Tess är nöjd med sin lunch!


Jag och Fanny var nöjda vi med!


Ta kort i spegeln kan vara kul...


... eller att ta på oss själva :P Tess tog ju sådan tid på sig i provrummet ;)


Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0