Med risk för att låta som en upprepande pappegoja...

... men nu ska det jobbas ännu mera. Imorgon ska det jobbas kväll på lagret också tydligen så nu blir det 7 dagars jobb denna veckan helt plötsligt. Hur gick det här till? Det här med socialt liv, vad är det? Ta det lugnt? Det tillhör ett annat liv, nästa liv förhoppningsvis. Funderar lite på vad jag ska göra för mina pengar sedan! Man kan ju alltid fantisera lite. Resa är ett måste, förhoppningsvis blir det en sista minuten i september med tjejerna. Sedan så vill jag ju väldigt gärna ha en systemkamera. Tänk att kunna ta riktigt fina kort, vill verkligen lära mig att fota på riktigt. Shoppa är ju lite av ett måste också, speciellt när man har min garderob. Behöver fylla på med baskläder som typ leggings och linnen. Linnen i lite andra färger än svart kanske vore något att satsa på. Lite sommarklänningar vore inte fel heller, och nya shorts. Och skooooor. Ja, pengarna ska räcka till mycket. Framförallt så ska ju alla räkningar betalas.

Klockan är ställd på 7.30, lite bättre än 5.15 som den var ställd på imorse. Har varit så trött så jag knappt kan tänka men nu när jag lagt mig i sängen känner jag mig såklart inte lika trött. Snart är det nannedags iaf, ska bli riktigt skönt!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Resa med mig!!!!!! :D

2010-07-05 @ 19:13:25

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0