Många timmars jobb blev det.

Nu är jag trött!!!! Jobbat lite mer än 9 timmar idag, lite fler timmar än jag hade tänkt mig kanske. Goa pengar blir det den 25e så det är bara att tacka och ta emot! Men som sagt, nu är jag trött!

Igår blev det en mysig eftermiddag med mamma på stan! Hon lyckades hitta skor och lite kläder :) Sen bjöd jag henne på fika på Fröken Olsson vilket också blev lyckat. Jätte goda scones och så hallonpaj! Mysigt att umgås lite med mamma! Efteråt åkte jag direkt hem till en utav de där Chalmeristerna. Där spelades det bland annat kort, plump. De andra två blev inte lika glada som mig när jag vann storstilat med många poäng ;) Hihi! Det skämtades även en hel del, på alla nivåer så att säga, fick mig en hel del skratt!!! Spelade även lite bordshockey men då gick det ju inte lika bra haha, förlorade fett.

En riktigt trevlig eftermiddag och kväll igår! Mindre roligt att gå hem själv mitt i natten eftersom jag som vanligt glömde av att sista bussen gick 00.19. Men snälla Okke fick fungera som moraliskt stöd via telefonen, det tackar vi för!

Dags att förbereda för hemgång kanske? Sitter hos föräldrarna men ska strax ta bussen hem till mig själv. Inte hemma förens strax innan 22, då kommer jag vara ännu tröttare!!!

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0