Heldag i Slottskogen!

Igår var en sådan där helt underbar dag som man kan leva på länge! Solen sken på en klarblå himmel, många vänner var samlade, det grillades, spelades kort, snackades, spelades volleyboll, skrattades, njöts. Och trots flera timmar i solen kom jag undan utan att ha bränt mig trots att jag bara hade SPF 10, ibland sker mirakel! Vi var en hel salig blandning av folk även om grunden var Chalmerister. Det var roligt att träffa en hel drös med nya människor! Sen dök helt plötsligt Kajsa upp!!! Inte sett henne på 6 år säkerligen, en av mina gamla stalltjejer, så då blev jag lite extra glad!

Grillning gick lite snabbare än den i Halmstad i måndags, nästan lite för snabb för en viss Mr Jonsson lyckades bränna min mat hehe ... skyller ifrån mig jaa!

Kvällen avslutades med film och en trött Frida halvsovandes på Okkes soffa :P Jag kände att när grabbarna började snacka alldeles för mycket sport gjorde det inte så mycket.

Igår blev det också bekräftat. Not much to do.


Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0