Fyra töser på stan!

Det blev ingen överdrivet lång tur på stan, det var egentligen ingen som ville spendera mer pengar. Så det var kanske mest tur att ingen köpte någonting! Dessutom började det blåsa storm så vi höll på att blåsa bort. Vi var i alla fall inne i lite olika butiker och kollade in Helsingborg som shoppingstad. Har sett det mesta innan så jag var väl inte överdrivet nyfiken men det var trevligt! Jag har kommit på ett sätt för att inte hitta något... prata i telefon. Så jag ringde till mamsen och papsen en stund och pratade med dem, syrran ville dock inte svara så det blev inget snack när jag försökte få tag i henne.


I hissen, redo att inta Helsingborgs gator!


Älskade fina underbara ni!


Som sagt, det blåste!


Kärnan eller "Slottet" som jag säger hehe! Lite kulturella fick vi ju vara med ;)


Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0