Att kunna vara sig själv med de bästa!

Gårdagen började med uppstigning 2.50 och en biltur till jobbet. Inga konstigheter så Susanne slapp ett telefonsamtal hehe! Vid 6 tiden plingar det på dörren och så står en av bagarna där... då var han på väg hem från krogen. Nej jag blev inte alls bitter att jag stod på jobbet jag lovar haha! Efter jobbet blev det en tur till föräldrarna för att lämna bilen innan det var dags att ta bussen hem till mig själv. Hade tänkt att jag skulle städa, handla och sen laga mat till mina fina flickor innan de kom men planen gick inte riiiiktigt så bra som jag tänkt. Somnade och sov tills de kom :P Hann damsuga lite iaf... de får vara glada för det lilla ;)

Men nu är iaf Fanny och Tess här! Våra 8 dagar tillsammans har börjat och jag njuter :) Igår blev det en slapp kväll, de andra var lika slöa som mig hihi! Tog oss till Willys och lagade sen middag innan det blev soffan resten av kvällen. Jag var en trevlig värdinna och somnade... men nu kan jag ju vara piggare idag!

Det är så skönt när man kan vara sig själv och slappna av med sina vänner. Igår var en sådan kväll, det behövdes inte någon ansträngning, vi bara var. Åh vad jag älskar mina vänner!


Underbaringar!!! En gammal bild dock...


Kommentarer
Postat av: Tess

Älskar dig med underbara vän....kommer bli en toppen vecka!!! Puss

2010-06-07 @ 11:13:07
URL: http://thereseottosson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej!

Jag har sett att du bloggat om Marabou Polka och vill därför passa på att tipsa dig om allt kul som nu händer kring den nya chokladsmaken. Vi har bland annat tagit fram ett Polkaspel på Facebook, där du kan utmana dina vänner i att dansa till svängiga polkatakter kombinerat med sköna rock-, hiphop- och popbeats. På http://apps.facebook.com/polka/ kan du testa dina danskunskaper och samtidigt tävla om fina priser. Vi har 1000 DJ Hero-spel som ska hitta sina ägare och dessutom har vi 1500 unika Polka-handdukar som andrapris.

Eller kanske vill du träffa oss under sommarens polkaturné? Läs mer om allt kul som händer på www.marabou.se/polka!

/Sofia

2010-06-07 @ 18:47:44

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0