Kunde haft det sämre!


Som lunch ska avnjutas, i solen!

Sitter ute på mamma och pappas altan och njuter av värmen lite! Finns sämre ställen att vara på just nu känner jag. Idag har jag jobbat med bokföring men nu är det snart dags att ge sig iväg till havet. Vart vet jag dock inte riktigt än men havet, sol och bad står på mitt schema, det är ett måste. Har nu jobbat 5 dagar, ledig resten av dagen idag och sen ska jag jobba 5 dagar till. då tycker jag att jag förtjänar att njuta av lite värme!

Och nu är det bestämt, jag är ledig nästa helg :) Antagligen hela torsdag-söndag! Så det blir först antagligen besök av Fanny och Bohlin på torsdag så det blir en myskväll med dem :) Sen kanske kanske det blir Sthlm över helgen. Vi har svårt att hålla oss borta från fina lilla systerdottern hihi. Måste ju passa på när jag har en chans att träffa dem, den lilla familjen.

Nu håller jag på att smälta bort, dags att ta tag i det där med havet tycker jag, om somliga bara kunde ta och komma hem från jobbet hehe. Hm... tror datorn håller på att smälta bort den också. Dags att ställa den i skuggan.

Kommentarer
Postat av: Fanny

I'm coming, i'm coming! <3 Kramkalas på schemat!

2010-07-03 @ 05:28:11
URL: http://fannysofie.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0