Husaren i Haga


Haga med sina mysiga kullerstensgator!

Igår blev det som sagt Husaren i Haga tillsammans med Nathalie. Blev dock inga stora kanelbullar utan lyxkladdkaka för mig och rabarberpaj för Nathalie! Lyckades få ett bord på utsidan så vi hade tur. Efter en mycket god fika strosade vi runt lite i Haga, gick in i alla fina barnaffärer som finns där bland annat!

Sedan på kvällen blev det kvällsdopp i Hängesten med Mr O och Mr M, hur skönt som helst :) Kvällen slutade inte där utan sedan blev det film, Date Night fick det bli igår. Filmen var väl okej, ingen höjdarfilm kanske.

Nu väntar havet tillsammans med Cilla! En gammal EKP kompis som jag inte sett på jag vet inte hur länge, några år iaf. Ska bli riktigt riktigt roligt!!! Kul att det äntligen blir av, vi har pratat om det så länge. Sedan ikväll väntar födelsedagsgrillning och mera bad med grabbarna, ser jag fram emot också.

Nu dags att göra några mackor och fylla vattenflaskan, havet here I come!!!

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0