Rolig helg framför mig!!

Imorgon går bussen till Halmstad igen! Jag och Nathalie ska ner på födelsedagsfest hos underbara Tess :) På lördagen blir det till att möta upp några söta vänner och sen på kvällen blir det kalas som sagt. Vi ska fira Tess ordentligt!!! Saknar mina töser så ska bli kul att träffa dem igen. Blir inte alla denna gången men några iaf. Sen kommer en del andra av Tess kompisar så det blir kul det med :)

Hemresan kl 10 på söndag känns ju inte lika kul dock men men :P

Jag ska ha en superhelg iaf!!!!


Tre glada töser!!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Längtar <3

2010-01-15 @ 18:28:50
URL: http://thereseottosson.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0