Just like old times.

Igår gick bilen (nej det var inte jag som körde) ner mot Halmstad. Spenderade dagen tillsammans med min underbara Anna och till att plugga. På kvällen stack vi över till en kompis som fyllde år och passade på att titta på Paradise Hotel. En lagom fartfylld dag, hade gärna hoppat plugget.

Imorse, efter att ha försökt sova på en madrass på Annas golv, gick jag upp för att skriva tenta. Tentan kändes bra, hyffsat iaf. Så nu är det bara att hålla tummarna på att jag har klarat den. Hatar att jag måste vänta tre veckor på svaret, det är så sjukt segt. Sen blev det iaf sushi-lunch med Tess för att fira! Gott och trevligt :) En liten runda på stan hann jag med innan bussen gick tillbaka till Göteborg.

Känns alltid lite konstigt att komma tillbaka till Halmstad. Fast på något sätt känns det precis som förr. Konstigt att jag inte bor där längre, det är inte min hemstad. Bara en stad jag bodde i 4,5 år av mitt liv.

Väl hemkommen har det blivit en tur till körskolan för en teorilektion. Tyckte det var en bra idé att inte ta på mig mina blöta vinterstövlar så gick iväg i mina tunna sommarskor. Det var ingen bra idé, det var kallt som in i .... fryser fortfarande om fötterna trots att jag varit hemma i över en timma.

Nu ska jag bädda ner mig i min säng och försöka få upp den där värmen som finns inom mig någonstanns. Imorgon är det onsdag och en ny dag. Bland annat väntar en promenad tillsammans med Susanne!!!

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0