Världens snällaste mamma!

(och pappa med såklart!)

Jag älskar snö! Jag tillhör dem som fortfarande inte har tröttnat på den. Därimot så har jag tröttnat på det här kalla och torra vädret för min hud klarar inte av det. Jag som är torr av mig i vanliga fall är nu så torr så jag ser ut som ett monster i ansiktet. Alldeles rödflammig och så har ena ögat svullnat upp. Idag är det dock lite bättre och detta tack vare min snälla mamma! Hon tyckte så synd om mig igår så hon tog med mig på en shoppingtur. Vi tog oss till Åhléns på Nordstan och pratade med en tjej som jobbade på Decleor. Kom därifrån med lite olika krämer, något sånt där kit med småburkar och flaskor så jag kunde testa lite. Och vilka bra grejer! Svullnaden och rödheten på ögat började gå ner redan igår kväll och när jag vaknade imorse var jag inte alls lika svullen som dagen innan. Smörjt in mig med något slags serum och dagkrämen idag, får se vad den gör på resten av ansiktet. Kliar som in i norden just nu men jag tror att det är bra, jag tror att den verkar.

Nu gäller det bara för mig att hålla mina kliande fingrar borta från ögonen och ansiktet så att krämerna får göra sin magi!

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0