Ser fram emot en trevlig kväll!

Ikväll väntar en mysig middag hemma hos Oskar med hans klasskamrater. Jag och ett gäng Chalmerister, undra hur det här ska gå hehe! Men de brukar vara snälla så :) Tacos och semlor står på schemat vad jag vet. Sen blir det lite spel, OS.... ja vi får se. Men först ska jag träffa mamma på Frölunda Torg, ska bli mysigt att vara lite med henne. Sen kanske det blir en liten övningskörningstur, vi får se vad som hinns med!

Men först in i duschen! Fast min hud gillar verkligen inte vatten nu som torkar ut den ännu mer än vad den redan är. Jag röstar för sommar och värme så jag slipper gå runt med massa röda fula fläckar lite här och var :P Tror jag ska vira in mig i en stor halsduk ikväll!


Mitt vackra Göteborg i höstas!

Kommentarer
Postat av: Tess

Vill med ha sommar! Ha det så kul ikväll!!

Puss puss

2010-02-16 @ 15:34:03
URL: http://thereseottosson.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0