Första dagen på helgen.

Idag är det fredag, vilket är början på helgen. För mig är det början på jobbet, ska jobba idag, imorgon och på söndag. Idag ska jag först till söta mormor och fira henne på hennes födelsedag! Sen kommer mamma och pappa och hämtar mig efter jobbet så blir det ytterligare en fredag med dem :) Ska försöka köra lite bil i helgen med, kanske får låna den till jobbet. Verkar som att snön smälter där utanför fönstret så snart kanske det går att komma fram på vägarna. Kan dock tänka mig att det är slaskigt på alla gångbanor. Jag vill inte att all snö ska försvinna!!! Ska det bli vår nu? Det kanske är helt okej med vår också...


Ska man snart få se havet som gömmer sig där under?!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej. Har startat en tävling nu där just DU har chansen att vinna en tandbleking! titta gärna in om du är intreserad.

Har även massa andra tävlingar i gång som kanske just passar dej :)

Lycka till

Http://Ceciliaprecious.blogg.se

Puss & kram

2010-02-27 @ 15:25:46
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0