Sääääälen!

Japp, jag är tillbaka i Sälen och Tandådalen! Har det riktigt mysigt. Igår när jag kom var vi nio stycken men idag är vi bara fyra. Det är jag, syrran, hennes sambo och lilla Ellen! Och Krita, henne höll jag nästan på att glömma. Det ska bli en massa mys, julbak och förhoppningsvis en massa skidåkning. gav mig ut på en längdpremiär förut idag som inte gick helt hundra. Fick skoskav efter jätte kort tid så det var inget skönt alls, vi fick vända tillbaka. Ingen mening att göra det ännu värre än vad det redan var för då blir det inte mycket till skidåkning. Nu sitter jag här med lilla Ellen i knät och har det mysigt!!! Eller ja, så liten är hon inte längre, hon har blivit jätte stor, snart 6 månader. 

Det där med att det är Lucia idag har nästan gått den här stugan förbi. Vi försökte hitta något Luciatåg på nätet, eller ja, information om att det skulle vara luciatåg snarare. Det lyckades vi dock inte så det blir nog inget Luciatåg för vår del. 


Kortet är från förra gången jag var i Sälen men ändå... :)

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-15 @ 21:14:23
URL: http://www.grinders.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0