Sen kom stormen!

När vi var färdiga med allt lägenhetspyssel igår och jag äntligen hade fått bort all oreda satte jag och Fanny igång med vår scrappbooking. Helt plötsligt var hela soffan och hela bordet fullt av massa saker igen. Vart kom allt ifrån?! Vi kom loss ordentligt så klockan hann bli 3 innan vi städade undan allt och gick o la oss. Men vi var duktiga och städade bort allt, varenda liten sak!

Och tack vare pysslet igår är jag nu klar med mitt Tarfala album! Var där 2007 så det var dags att bli klar nu tycker jag. Blev ganska så nöjd!




Som sagt, vi lyckades dra fram en hel del saker!

Nu är det dags för frukost med damen i rummet bredvid! Som hostar hela tiden stackaren, min hosta är lite snällare än hennes.

Kommentarer
Postat av: Fankan

Vi var riktiga proffs damen :) <3

2010-08-30 @ 19:35:10
URL: http://fannysofie.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0