Pysselsöndag med min sambo.

God morgon eller god middag snarare. Fast för mig är det nästan god kväll! Gick upp kl 3 för att åka till jobbet så jag har varit vaken i många timmar nu. Trots lite snorande och hostande så överlevde jag dagen på jobbet och kom därifrån ganska så snabbt efter att ha gjort en hel del mackor och fyra smörgåstårtor. Skulle kunna säga att jag är ganska så trött nu men jag tänkte låta bli att sova så sover jag så gott sen ikväll. Tanken var att jag skulle få skjuts hem från föräldrarna men det slutade med att jag fick låna bilen, hela veckan! Så nu är jag med bil igen! Tack pappa!



Det här är vad jag sitter och tittar på nu, så jag känner att det är dags att ta tag i en del pyssel idag med. Jag och Fanny tänkte ta några turer upp till vinden och även till återvinningsstationen så vi blir av med lite skräp. Snart ska vi nog få plats här i lägenheten båda två! Sambon min har varit duktig och fått iordning fint i sitt rum, nu vill hon nog bara bli av med lite överflödiga möbler så att hon verkligen kommer iordning. Jag vill bli av med diverse målarsaker och annat som gömmer sig bakom hörnet med men det lär väl dröja ett litet tag. För än så länge är hallen tapetlös och köket samt badrummet skall också göras iordning. Men jag och Fanny har en plan, en bra sådan!

Nä om man skulle ta och sätta lite fart!

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0