På benen igen, typ.

Efter alldeles för mycket jobbande samtidigt som jag varit sjuk har det inte blivit tid för så mycket annat än just jobb. Och sömn. Men igår hade jag en dag helt i sängen. Enda gångerna jag gick upp var för mat och toa. Och för att gå och handla vilket blev gårdagens största ansträngning. Eftersom jag tyckte så synd om mig själv fick en stor godispåse och Ben&Jerry-glass följa med mig hem! Kan säga att jag hade sockershock igår hehe, lite smått huvudvärk sådär.

Idag är jag iaf uppe på benen, än så länge. Idag kommer Fanny och hennes föräldrar upp med alla hennes saker så jag måste försöka skapa lite plats bland alla mina saker. Hur detta ska gå till vet jag inte än men det ska nog gå tillslut. Just nu har jag dock paus och försöker få i mig lite frukost, blodgrape och juice, måste ju försöka få i mig lite vitaminer så jag blir frisk.


Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0