Fått en ny garderob, eller nästan iaf.

Lyckades få en hel del gjort idag. Medan Fanny var iväg på Ikea och stan med sina föräldrar tömde jag en av garderoberna helt åt henne. Sedan bytte jag så mina kläder hänger i hallgarderoben och jackorna i Fannys rum. Så nu har jag en walk in closet. Nästan. Om man har lite fantasi och är väldigt liten! Fick pysslat med en massa annat också så nu börjar det bli lite ordning här iaf. Än är det en hel del kvar men känns skönt att ha kommit en bit på vägen.

Nu ska jag snart dock lämna min sambo för att åka hem och sova hos mina föräldrar. Börjar jobba 4 i natt och ska låna bilen så lika bra att sova där. Min säng är endå belamrad med massor av saker så där går inte att få plats.


Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0