Mycket fast egentligen ingenting.

Jag är tydligen inget bra på det här numera. Ni får nöja er med det lilla ni får. Sitter just nu hemma hos mamma och pappa, jobbar och står i. Jätte uttråkad och önskade att jag inte ska jobba i helgen. Men misstolka inte, jätte glad för nya jobbet som kallskänka! Det är mer tiderna, 5.00, som skulle kunna diskuteras. Blir inte så mycket till helg när man börjar så innerligt tidigt. Speciellt inte när vännerna kommer på besök och ska bo hos mig... medan jag bor hemma hos mamma och pappa för att det är närmare. Övertalning för att de ska stanna till på måndag pågår för fullt...

Well kanske borde sätta fart med lite städ nu, kanske.

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0