"Mitt i veckan helg"

I tisdags tog jag, Nicke och Oskar bilen ner till Halsmstad för en trevlig "mitt i veckan helg"! Det första vi gjorde var att köra till Halmstads klätterklubb och mötte upp med Anna, Tess och Fanny. Anna hade fixat så att vi hade nästan hela stället för oss själva och dessutom fick vi gratis hjälp! Jag som är höjdrädd var ganska så nervös innan men tillslut lyckades jag allt ta mig upp de åtta metrarna till taket! Riktigt stolt över mig själv!

Efter detta väntade Kinabox (Nr 11 på menyn, självklart!) och spelkväll hos Tess! Spelade Alias och skrattade hela kvällen, nivån på humorn var ganska så låg men shit vad jag skrattade! Försökte oss även på något frågespel men det gick sådär så det fick bli kortspel istället. Men vid det laget var jag så trött så jag tittade bara på. :P

Onsdagen började med en tur till stan. Hur vi kunde spendera upp emot en timme på Lagerhaus går inte att förklara men vi hade rätt roligt åt många saker där inne! Blev även en god lunch på Yoss, dock med lite väl många grönpepparkorn i... :P På kvällen åt vi tacos hos Tess. Vi blev hela 11 personer så hon hade hyrt sin lokal söt som hon är! Roligt att träffa några av töserna som jag inte träffat på länge! Efter maten blev det Singstar, såklart hehe. Även denna kvällen bjöd på många skratt! På natten när vi skulle följa Fanny hem slocknade dock helt plötsligt all belysning på vägen. Det var sådär kul, glad att jag inte gick själv. Senare fick vi reda på att de släcker ner för att spara energi... det är väl jätte bra att tänka på miljön men hallå? Vill de att folk ska bli våldtagna och nerslagna? Nej det tyckte inte jag var någon bra idé av Halmstads kommun faktiskt.

Efter att ha tvingat upp mig ur sängen på torsdagen efter alldeles för lite sömn var det dags att köra grabbarna till Söndrumshallen där de skulle spela tennis. Jag och Fanny tyckte det var roligare att gå på stan hehe. Fick köpt en sak till min outfit inför lördagen så det hade något gott med sig! Efter stan åkte vi tillbaka för att hämta grabbarna, fastnade dock där en stund och spelade lite vi med. Det var riktigt roligt även om det gick sjukt dåligt i början. Efter tennisen var det dags för ytterligare en lunch på stan, denna gången blev det thaimat på någon restaurang som hette Mongolian barbeque eller något liknande. Riktigt gott, att jag inte hittat den resturangen innan!

På kvällen bjöd jag in oss till Tess, hehe! Käkade god mat och satt o snacka en hel del. Jag försökte piggna till lite inför hemfärden och lyckades få lite go massage! Mycket uppskattat kan jag lova!!! Sedan vid elva tiden lämnade vi Halmstad för att köra tillbaka hem till Göteborg.


En hejjare på tennis ... eeeh ...!

Väntar på bilderna från Fanny, där finns bildbevis på att jag klättrade hela vägen upp till toppen!

Kommentarer
Postat av: Tess

Saknar er!!!!

2010-04-04 @ 12:09:52
URL: http://thereseottosson.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0