Ont i armen

Lite vaccinbiverkningar börjar komma nu, det där onda i armen som alla pratar om. Gör ont när jag lyfter armen, ungefär som träningsverk. Men det ska gå över om ett par dagar så jag är rätt lugn! Sen mår jag lite illa med men jag tror att jag är bra på att känna efter lite extra noga idag... så det beror nog inte på vaccinet.

För övrigt så fryser jag en massa :( Är 20 grader i vårt (eller ja mammas och pappas för jag bor ju faktiskt inte här längre även om man kan tro det!) och jag har suttit och fryst trots att jag hade jeans och collagetröja på mig. Är väldigt frusen av mig vilket är väldigt jobbigt. Just nu ligger jag i sängen, har ett täcke, ett överkasst och sen en filt på mig och då blir det nästan nästan lite för varmt. Men det är nog mest för att jag har datorn i knät. Ska ta reda på varför jag fryser så mkt på måndag, eller jag hoppas iaf att jag ska ta reda på varför. Och varför jag är så trött jämt. Och har så torr hy. Tänk om jag kunde få svar på alla dessa frågor plus några till, det vore en lyckad måndag det!

Huvudvärk har jag också ... okej ... nu ska jag sluta känna efter! Dags att sova?

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0