IKEA är roligt!

(Gör ett nytt försök, gjorde ett inlägg igår men mitt internet .... det är inte så bra som jag önskar.)

Tiden kan verkligen gå fort på IKEA! Jag och Nathalie tog bussen dit igår och var där 10 minuter innan de öppnade haha! Istället för korv upptäckte vi att de hade frukostmeny, för 10 kr!!! Mätta och belåtna gick vi sedan runt och kollade in hela IKEA. Ingen av oss skulle ha några möbler men vi gick ändå runt där och fantiserade! Lyckades hitta saker för hela 113 kr, jätte shopping :P  Blev bland annat en gardinstång precis som jag trodde. Självklart blev det en 5-kronors korv efteråt, det är ju tradition!

När vi ändå var där i Bäckebol passade vi på att gå in i en del andra affärer och leta efter julgran samt annat pyssel. Tror vi var rätt nöjda båda två när vi skulle ta bussen hem och vad ser vi då? Jo det snöar!!! En lyckad förmiddag blev det!

Och det här med att ladda upp kort verkar ju inte fungera heller. Men vi kan ju hoppas att det blir ett inlägg iaf. Tog ju fina kort på frukosten och sen på vår shopping! Nathalie shoppade lite mer än mig hehe!

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0