This just sucks

Jahopp då vart denna dagen förstörd. Tog det hårdare än vad jag trodde att jag skulle göra. Eller nej, det gjorde jag egentligen inte alls, visste att det skulle göra ont. Men nu är det kanske dags för en nystart, ur allting ont kommer det väl alltid något gott?

Idag kommer iaf syrran som ska stanna hela helgen!!! Mysigt att ha henne på besök :) Hade tänkt att jag skulle städat en massa men luften gick ur mig. Men nu ska jag göra mig iordning och möta henne och en kompis på stationen!

Kommentarer
Postat av: anna

bästibäst är du! =) puss

2009-12-11 @ 22:05:35
Postat av: Tess & Fanny

Du fixar det tjejen!! Vi syns snart och då ska vi mysa till det. Love ya! Puss

2009-12-12 @ 19:48:24
URL: http://thereseottosson.blogg.se/
Postat av: Fru Sessan

Har inte haft tid att läsa bloggar, känner att jag har mkt att ta igen här hos dig =)



Du, det finns nedgångar och jag är i en j-la svacka just nu pga en människa som förstår så himla mycket! Blir så ledsen, men det är bara att fightas helt enkelt =)



Hoppas att du har det bra annars! kram sessan

2009-12-14 @ 17:05:17

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0