Just one of those days.

Här har det inte varit mycket aktivitet på sistone. Dels för att jag inte har hunnit, dels för att jag inte haft något roligt att skriva, dels för att jag helt enkelt inte har haft lust. Just nu är jag uttråkad något så in i ... händer ju ingenting. Jag vill ut, jag vill träffa folk, jag vill ha roligt. Jag vill inte sitta hemma med mina föräldrar, jag vill inte sitta hemma själv i min ensamhet, jag vill inte ha tråkigt.

Men nu sitter jag här hemma hos mina föräldrar likt förbannat. Och ja, jag älskar mina föräldrar och skulle inte klara mig ett smack utan dem. Allt de gör för mig kan jag aldrig tacka dem tillräckligt för. Men jag är 24 år, jag vill ha ett eget liv. Jag vill ha vänner som ringer och vill ses på stan för en fika, jag vill ha pengar så att jag kan svara ja och sitta i timmar någonstanns och bara prata skit om ingenting alls.

Har underbara vänner, många av dem finns bara för långt bort. Bara jag får ett jobb så löser sig mycket. Bara ett litet ynka jobb som ger mig tillräckligt med pengar att leva på.

Just one of those days.... imorgon känns nog allt bra igen.

Kommentarer
Postat av: Tess

Det löser sig sötis!! Du behöver inte oroa dig =)

2009-12-02 @ 21:16:37
URL: http://thereseottosson.blogg.se/
Postat av: Cilla

Men! Låter som mig det där..Vi kanske ska ses och ta en billig fika någonstans, det var ju typ några år sedan vi sågs så det kanske är på tiden? Och jag är utan jobb jag med så condeco kan vi glömma ;) Hoppas att idag blir en bättre dag!

2009-12-03 @ 10:02:52
Postat av: Fanny

Gumman, håller med Tess. Vissa dagar är bara skit, rent ut sagt. Men då vet man ju att det inte kan bli värre utan bara bättre. Såg att du o Natta ska på liseberg idag, va roligt!!! :D Det e ju något o se fram emot, sen kommer jag & Po o kramar om dig. <3 Love you

2009-12-04 @ 08:42:43

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0