Hon räddade dagen

Malin har korten från Thailand!!!!! :D :D :D Fatta glädje! Nu ska jag bara få dem också men det fixar vi säkert i jul när hon blir min sambo i några dagar!

Dock tror jag att vi (jag tänker inte ta på mig hela ansvaret själv även om en del av det är mitt :P) har lyckats avinstallera ljudkortet i datorn hemma vilket inte är så smart. Suck. Så jag vart irreterad igen... inte lätt!

Borde egentligen sova för imorgon väntar många timmars jobb. Ja jag vet, jag ska jobba massa! Först 8 timmar på ena och sen 3 på andra. Ska jobba själv i videobutiken för första gången... lite scary men samtidigt kul! Ska jobba stängning. Men det blir en bra start med 3 timmar, sen på söndag blir det öppning och fyra timmar, och på måndag en heldag. Så det blir några timmar iaf!

Borde sova men huvudet grubblar på det ena och det andra, bland annat det där himla ljudkortet. Suck. Suck igen. Sen grubblas det en massa om framtid och dåtid som vanligt. Varför ska jag alltid grubbla så mycket? Snart börjar väl min hjärna att gnissla :P

Kanske ska göra ett försök till sömn.

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0