Flickan som lekte med elden

Har ju sagt att jag skulle göra filmrecensioner här men det har det gått lite sådär med :P

Såg iaf Flickan som lekte med elden i veckan. Inte riktigt lika bra som ettan, Män som hatar kvinnor, men jag tycker att den var riktigt bra! Kändes dock lite att det skulle komma en film till, blir ofta så att tvåan är något slags mellanspel. Men helt klart sevärd!! Inte särskillt läskig men en del scener med blod och sådär.

Den får 4 F av 5!

(Det blev kanske ingen lång recension men dock en recension haha!)

Kommentarer
Postat av: Fru Sessan

Haha... tack så mycket! Jag älskar min nya vän! Har dock inte hunnit bekantat mig så himla mycket med den, men än så länge har vi väldigt roligt tillsammans =)

2009-12-21 @ 22:01:06

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0