Lycka att få vakna upp bredvid dig!

Kl 8 imorse hade jag jobbat färdigt för denna veckan. Gick upp kl 3 även idag så det var skönt att komma hem tidigt. Hemma i sängen låg älsklingen min och sov, riktigt mysigt att krypa ner under täcket och få sig en god kram!!! Vi passade på att ligga kvar en stund i sängen när båda för en gångs skull hade tid till det. Så skönt att bara få vara ett tag, kolla lite på morgonprogrammen, mysa och ja, bara vara! 

Nu sitter vi hemma hos honom istället, lyckades ta oss från mamma och pappa innan hela dagen hade runnit iväg iaf! Han pratar med sin bror på Skype, de går igenom hans cv, medan jag väntar på att vi ska åka vidare hem till mig. För ikväll blir det spel- och Singstarkväll! Och självklart Solsidan!


Vi på nyårsafton uppe i Skärhamn!

På onsdag har vi varit tillsammans i 6 månader. Tiden går så fort men ändå så långsamt. Du gör mig lycklig iaf! ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Söta ni är <3 grattis på halvårsdagen i efterskott då ;)

2011-02-03 @ 13:33:00

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0