Dagens låt!

Okej jag vet att klockan är efter tolv så att jag egentligen missade en dagens låt på söndagen. Men det struntar jag i! Är hemma hos älsklingen och han spelade denna sköna låt för mig precis så det fick bli den! Tydligen har han varit med i Idol? Tittade inte senaste säsongen så har missat honom totalt... men jag tycker den här låten är go iaf!


Lars Eriksson - Ink Well Dweller



Såg precis att det var 2008 han var med... Aja, såg väl inte den säsongen heller. Kan ju inte komma ihåg alla Idol-deltagare! Nu är det dags för ett försök till att sova.... Tror att detta blir första gången på länge som jag kommer ha svårt att somna. 

God natt!

Kommentarer
Postat av: S-ecret

jag saknar nya låtar hjärtat

2011-04-24 @ 20:07:21
Postat av: Anonym

Hallååå?

2011-05-06 @ 17:57:02

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0