Min prins!

Ja som ni läste i förra inlägget så har jag gått och skaffat mig en pojk! Väldigt otippat fann jag min drömprins bland mina närmsta vänner. Vi har varit vänner i nio år, gick på gymnasiet tillsammans, utan att ha haft några känslor för varandra. Men så plötsligt hände något och nu är jag helt tokkär!!! Går runt och ler hela dagarna och ser sådär fjantigt lycklig ut mest hela tiden ;) Men han gör ju mig så lycklig!

Det som är så skönt när det är någon man känns så länge är att allt känns så enkelt, vi vet var vi har varandra och kan prata om allt. Vi har redan planerat massa saker vi ska göra ihop. Bland annat har vi bokat en resa till England i slutet på oktober! Ska åka och hälsa på hans bror i Cheltenham, shoppa i London och sen får vi se vad vi hittar på. Blir kanske Oxford, Birmingham, Bristol och Cardiff dessutom.

Nu får jag ta och hjälpa honom i köket kanske, vi ska ha hemmakväll med god mat, film och lite Englandsplanerande!

Kommentarer
Postat av: الأمير

2010-09-20 @ 11:25:52

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0